Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1295
Назва: | Методичні засади формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів музики початкової школи |
Автори: | Вергунова, Валерія Сергіївна |
Ключові слова: | досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва педагогічні умови формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва принципи |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка |
Бібліографічний опис: | Вергунова В.С. Методичні засади формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів музики початкової школи. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки №15. Ч.1, 2012. С.65-72. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкриваються методичні засади формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів музики початкової школи. Виділено основні концептуальні положення, на яких ґрунтується цей процес. Запропоновано принципи та педагогічні умови необхідні й достатні для його ефективності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1295 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методичні засади формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів музики початкової школи.pdf | 699.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.