Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1301
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛяховець, Лариса Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-03-27T14:03:59Z-
dc.date.available2020-03-27T14:03:59Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЛяховець Л.О. Теоретико-методологічні підходи до вивчення феномену соціального інтелекту / Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: зб. наук. праць. №5 (7). Київ: Університет “Україна”, 2008. С. 410-418.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1301-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу основних підходів до розуміння феномену соціального інтелекту особистості, що склалися у вітчизняній та зарубіжній соціально-психологічній науці. Розглядаються питання структури, етапів та чинників розвитку соціального інтелекту.en_US
dc.subjectсоціальний інтелектen_US
dc.subjectсоціально-когнітивний потенціалen_US
dc.subjectсоціальна компетентністьen_US
dc.titleТеоретико-методологічні підходи до вивчення феномену соціального інтелектуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.