Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1332
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛяховець, Лариса Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-03-27T18:22:52Z-
dc.date.available2020-03-27T18:22:52Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationЛяховець Л.О. Особливості соціально-інтелектуального потенціалу студентів-психологів. Вісник ЧДПУ. 2006. Вип. 41. Серія: Психологічні науки. Т. ІІ. С. 5-8.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1332-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється проблема впливу рівня розвитку соціального інтелекту студентів-психологів на процес налагодження ними міжособистісної взаємодії. Наводяться результати емпіричного дослідження соціально-інтелектуального потенціалу майбутніх психологів.en_US
dc.publisherВісник ЧДПУen_US
dc.subjectсоціальний інтелектen_US
dc.subjectстудент-психологen_US
dc.titleОсобливості соціально-інтелектуального потенціалу студентів-психологівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.