Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1338
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛяховець, Лариса Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-03-27T19:09:24Z-
dc.date.available2020-03-27T19:09:24Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЛяховець Л.О. Тренінг сензитивності як засіб розвитку соціально-інтелектуального потенціалу студентів-психологів. Актуальні проблеми психології : психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія / за ред. Максименка С.Д., Папучі М.В. Київ-Ніжин: Вид-во НДУ; ДС ”Міланік”, 2007. Т. 10. Вип. 1. Ч. 2. С. 24-28.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1338-
dc.description.abstractВ статті автор розглядає проблему розвитку соціального інтелекту студентів-психологів шляхом застосування тренінгу сензитивності. Висвітлюються організаційні та методологічні аспекти тренінгу, а також пропонується його експериментальна програма.en_US
dc.subjectсензитивністьen_US
dc.subjectсоціальний інтелектen_US
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.titleТренінг сензитивності як засіб розвитку соціально-інтелектуального потенціалу студентів-психологівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.