Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1345
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛяховець, Лариса Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-03-27T20:17:33Z-
dc.date.available2020-03-27T20:17:33Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛяховець Л.О. Вікові особливості становлення соціального інтелекту. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: Психологічні науки : зб. наук. праць у 2-х т. / гол. ред. М.О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 126. Т. 1. С. 102-107.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1345-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється досвід зарубіжних та вітчизняних науковців щодо теоретичного та емпіричного аналізу проблеми становлення соціального інтелекту в онтогенезі. Наводяться особливості його функціонування в осіб різного віку, зокрема: у дошкільників, молодших школярів, підлітків. Розглядається теорія Р. Селмана, яка розкриває п’ять основних етапів становлення соціального інтелекту в онтогенезі через феномен прийняття дітьми соціальних ролей.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПсихологічні науки;-
dc.subjectсоціальний інтелектen_US
dc.subjectсоціальна дійсністьen_US
dc.subjectстадіальність розвитку соціального інтелектуen_US
dc.titleВікові особливості становлення соціального інтелектуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вікові особливості становлення соціального інтелекту.pdf450.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.