Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1350
Назва: Динаміка навчально-професійної мотивації студентів-психологів
Автори: Ляховець, Лариса Олексіївна
Ключові слова: студенти-психологи
мотивація вибору професії
мотивація навчання
термінальні цінності
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Ляховець Л.О. Динаміка навчально-професійної мотивації студентів-психологів. Актуальні проблеми психології: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості зб. наук. праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України; за ред. С.Д. Максименка Київ-Ніжин: Вид-во ПП Лисенко М.М., 2013. Том 11, Вип. 8, Ч. 1. С. 612-618.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню динаміка навчально-професійної мотивації студентів-психологів різних років навчання. Представлені результати дослідження особливостей навчальної, професійної мотивації та цінностей, пов’язаних з професійним вибором. Виявлено змістовні відмінності у навчальній мотивації студентів, які навчаються на різних курсах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1350
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.