Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1371
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВергунова, Валерія Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-03-28T15:31:59Z-
dc.date.available2020-03-28T15:31:59Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВергунова В.С. Формування ціннісного ставлення до мистецтва у майбутніх учителів початкової школи: теоретичні та практичні аспекти. Наукові записки. Кропивницький: Видавець Лисенко В.Ф., 2018. Вип. 167. С. 21-23.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1371-
dc.description.abstractСтаття присвячена висвітленню теоретичних основ формування ціннісного ставлення до мистецтва у майбутніх учителів початкової школи. Розглядаються погляди науковців щодо сутності понять «ставлення», «цінність», «ціннісне ставлення». Підкреслюється роль ціннісного ставлення до мистецтва як передумови здійснення мистецько-педагогічної діяльності в школі. Дається характеристика напрямків його формування та проблеми його актуалізації у процесі підготовки вчителів початкової школи.en_US
dc.publisherНаукові запискиen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectціннісне ставленняen_US
dc.subjectмистецтвоen_US
dc.subjectмистецько-творча діяльністьen_US
dc.subjectпідготовка вчителя початкової школиen_US
dc.titleФормування ціннісного ставлення до мистецтва у майбутніх учителів початкової школи теоретичні та практичні аспектиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.