Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1371
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вергунова, Валерія Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-28T15:31:59Z | - |
dc.date.available | 2020-03-28T15:31:59Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Вергунова В.С. Формування ціннісного ставлення до мистецтва у майбутніх учителів початкової школи: теоретичні та практичні аспекти. Наукові записки. Кропивницький: Видавець Лисенко В.Ф., 2018. Вип. 167. С. 21-23. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1371 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена висвітленню теоретичних основ формування ціннісного ставлення до мистецтва у майбутніх учителів початкової школи. Розглядаються погляди науковців щодо сутності понять «ставлення», «цінність», «ціннісне ставлення». Підкреслюється роль ціннісного ставлення до мистецтва як передумови здійснення мистецько-педагогічної діяльності в школі. Дається характеристика напрямків його формування та проблеми його актуалізації у процесі підготовки вчителів початкової школи. | en_US |
dc.publisher | Наукові записки | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | ціннісне ставлення | en_US |
dc.subject | мистецтво | en_US |
dc.subject | мистецько-творча діяльність | en_US |
dc.subject | підготовка вчителя початкової школи | en_US |
dc.title | Формування ціннісного ставлення до мистецтва у майбутніх учителів початкової школи теоретичні та практичні аспекти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування ціннісного ставлення до мистецтва у майбутніх учителів початкової школи теоретичні та практичні аспекти.pdf | 510.07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.