Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1377
Назва: Методика формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики
Автори: Вергунова, Валерія Сергіївна
Ключові слова: досвід
естетичне ставлення до мистецтва
досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва
фахова підготовка майбутніх учителів початкових класів і музики
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Вергунова В. С. Методика формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики : автореф. дис. на здоб. наук. ступеня канд. пед. наук. Київ, 2011. 21 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертація присвячена теоретико-експериментальному дослідженню проблеми формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики. У ній розглянуто феномен досвіду як психолого-педагогічного явища, розкрито сутність досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва та особливості його формування, висвітлено стан розкриття проблеми формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у теорії та методиці фахової підготовки вчителів музики, обґрунтовано педагогічні умови формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва, визначено критерії та показники його сформованості, наведено результати констатувального експерименту, розкрито методику і зміст дослідної роботи, проаналізовано результати формувального експерименту, доведено їх статистичну достовірність
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1377
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref_Vergunova.pdf729.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.