Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1404
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрицун, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-03-29T17:58:04Z-
dc.date.available2020-03-29T17:58:04Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГрицун Ю. Н. Драматургия объективного и субъективного в симфонии №3 «Сны солдатские» Игоря Ковача. Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти : зб. наук. ст. / Харк. нац. ун-т мистец. ім. І. П. Котляревського. Харків, 2010. Вип. 28. С. 21-30.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1404-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості співвідношення об’єктивного і суб’єктивного у Симфонії № 3 «Сны солдатские» українського харківського композитора ХХ століття. Ігоря Ковача (1924-2003).en_US
dc.publisherХарківський національний ун-т мистецтв імені І. П. Котляревськогоen_US
dc.subjectдраматургіяen_US
dc.subjectсимфоніяen_US
dc.subjectлейтмотивen_US
dc.subjectоркестрen_US
dc.titleДраматургия объективного и субъективного в симфонии №3 «Сны солдатские» Игоря Ковачаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.