Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1404
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грицун, Юлія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-29T17:58:04Z | - |
dc.date.available | 2020-03-29T17:58:04Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Грицун Ю. Н. Драматургия объективного и субъективного в симфонии №3 «Сны солдатские» Игоря Ковача. Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти : зб. наук. ст. / Харк. нац. ун-т мистец. ім. І. П. Котляревського. Харків, 2010. Вип. 28. С. 21-30. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1404 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості співвідношення об’єктивного і суб’єктивного у Симфонії № 3 «Сны солдатские» українського харківського композитора ХХ століття. Ігоря Ковача (1924-2003). | en_US |
dc.publisher | Харківський національний ун-т мистецтв імені І. П. Котляревського | en_US |
dc.subject | драматургія | en_US |
dc.subject | симфонія | en_US |
dc.subject | лейтмотив | en_US |
dc.subject | оркестр | en_US |
dc.title | Драматургия объективного и субъективного в симфонии №3 «Сны солдатские» Игоря Ковача | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Драматургия объективного и субъективного в симфонии №3 «Сны солдатские» Игоря Ковача.pdf | 143.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.