Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1410
Назва: Категорія Прекрасного як смислова домінанта музичної спадщини Ігоря Ковача
Автори: Грицун, Юлія Миколаївна
Ключові слова: Ігор Ковач
категорія Прекрасного
Красота
Кохання (Любов)
Добро
симфонічна музика
музично-сценічні жанри
ораторія
пісні
Дата публікації: 2015
Видавництво: Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти : Збірка наукових статей ХДУМ імені І. П. Котляревського
Бібліографічний опис: Грицун Ю.М. Категорія Прекрасного як смислова домінанта музичної спадщини Ігоря Ковача. Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти : Збірка наукових статей ХДУМ імені І. П. Котляревського / ред.-упорядник Л. В.Русанова. Харків : «С. А. М.», 2015. Вип. 43. С. 58-67.
Короткий огляд (реферат): Аналізується емоційно-етичний зміст образного світу Ігоря Ковача (1924-2003) – видатного представника харківської композиторської школи. Смисловою домінантою багатогранної творчості майстра виявляється сфера Прекрасного, що тлумачиться ним як триєдність Краси, Любові, Добра, що визначає позитивну спрямованість його творів. Стверджуючи незотлінність вищих цінностей життя, оптимізм, романтичну свіжість почуття, творчість І. Ковача виділяється на фоні душевного надлому та внутрішньої суперечливості мистецтва ХХ ст.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1410
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.