Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1427
Назва: Лінгвістична казка як методичний прийом формування іншомовних фонетичних навичок молодших школярів
Автори: Городнича, Лариса Віталіївна
Ключові слова: фонетичні навички
методичний прийом
лінгвістична казка
молодші школярі
Дата публікації: 2013
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
Бібліографічний опис: Городнича Л. В. Лінгвістична казка як методичний прийом формування іншомовних фонетичних навичок молодших школярів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. Чернігів : ЧНПУ, 2013. Вип. 110. С. 127−130.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено характерні особливостей лінгвістичної казки; розкрито її дидактичні та методичні переваги як прийому формування іншомовних фонетичних навичок; представлено алгоритм створення лінгвістичної казки та подано методичні рекомендації щодо її використання на уроках іноземної мови для навчання фонетики
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1427
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.