Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1472| Назва: | Зміст особистісно-професійних прагнень в контексті розвитку психологічної культури майбутніх вчителів трудового навчання | 
| Автори: | Видра, Олександр Григорович | 
| Ключові слова: | психологічна культура особистість учитель трудового навчання | 
| Дата публікації: | 2005 | 
| Видавництво: | Київ: П/П «ЕКМО» | 
| Бібліографічний опис: | 14. Видра О.Г. Зміст особистісно-професійних прагнень в контексті розвитку психологічної культури майбутніх вчителів трудового навчання. Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України. Київ: П/П «ЕКМО», 2005. Вип. 3. С. 306 – 313. | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається аксіологічний аспект особистісної і професійної підготовки майбутніх вчителів праці в якості розвитку їх психологічної культури. На основі результатів констатуючого дослідження здійснюється конкретизація системи особистісно-професійних прагнень студентів в структурі їх психологічної культури. Обумовлюється подальший напрямок дослідження з даної проблеми. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1472 | 
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Зміст особистісно-професійних прагнень в контексті розвитку психологічної культури майбутніх вчителів трудового навчання.pdf | 1,43 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

