Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1472
Назва: Зміст особистісно-професійних прагнень в контексті розвитку психологічної культури майбутніх вчителів трудового навчання
Автори: Видра, Олександр Григорович
Ключові слова: психологічна культура
особистість
учитель трудового навчання
Дата публікації: 2005
Видавництво: Київ: П/П «ЕКМО»
Бібліографічний опис: 14. Видра О.Г. Зміст особистісно-професійних прагнень в контексті розвитку психологічної культури майбутніх вчителів трудового навчання. Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України. Київ: П/П «ЕКМО», 2005. Вип. 3. С. 306 – 313.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається аксіологічний аспект особистісної і професійної підготовки майбутніх вчителів праці в якості розвитку їх психологічної культури. На основі результатів констатуючого дослідження здійснюється конкретизація системи особистісно-професійних прагнень студентів в структурі їх психологічної культури. Обумовлюється подальший напрямок дослідження з даної проблеми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1472
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.