Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1478
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВидра, Олександр Григорович-
dc.contributor.authorТарасенко, М. Л.-
dc.date.accessioned2020-03-30T13:24:29Z-
dc.date.available2020-03-30T13:24:29Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationВидра О. Г., Тарасенко М. А. Особливості оволодіння та використання методики дослідження практичного інтелекту учнів майбутнім вчителем трудового навчання. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка / Чернігів. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. Чернігів: ЧДПУ, 2007. Вип. 45. С. 116 – 119.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1478-
dc.description.abstractВикладено і проаналізовано результати оволодіння та використання методики дослідження практичного інтелекту особистості майбутніми вчителями трудового навчання ІІ та ІV років навчання.en_US
dc.publisherВісник ЧДПУen_US
dc.subjectпрактичний інтелектen_US
dc.subjectтехнічна обдарованістьen_US
dc.subjectстимульний матеріалen_US
dc.subjectмайбутній вчитель трудового навчанняen_US
dc.titleОсобливості оволодіння та використання методики дослідження практичного інтелекту учнів майбутнім вчителем трудового навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.