Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1543
Назва: Використання філософських вправ у контексті підготовки творчих педагогів обдарованих дітей
Автори: Демченко, Олена Петрівна
Лимар, Юлія Михайлівна
Турчина, Ірина Станіславівна
Ключові слова: обдаровані діти
підготовка майбутніх педагогів до роботи з обдарованими дітьми
філософський діалог
філософські вправи
Дата публікації: 2019
Видавництво: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Бібліографічний опис: Демченко О., Лимар Ю., Турчина І. Використання філософських вправ у контексті підготовки творчих педагогів обдарованих дітей / О.Демченко, Ю.Лимар, І.Турчина // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. – Кам’янець-Подільський, 2019. – Вип. 27 (2-2019). – С. 310-317.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено актуальній проблемі підготовки майбутніх педагогів до роботи з обдарованими дітьми. Увагу акцентовано на особливостях використання філософсько-діалогічних вправ у процесі набуття студентами відповідних якостей. Зазначено, що ці вправи сприяють формуванню професійних умінь, необхідних для роботи з обдарованими дітьми, і розвитку навичок демократичного спілкування. Наведено алгоритм виконання вправ, який передбачає вирішення педагогічних ситуацій, аналіз дискусійних думок та уведення інновацій в освіту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1543
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.