Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1544
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКобан, Марина Юріївна-
dc.contributor.authorЛимар, Юлія Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-03-31T08:39:00Z-
dc.date.available2020-03-31T08:39:00Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКобан М.Ю., Лимар Ю.М. Педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів / М.Ю.Кобан, Ю.М.Лимар // Інноваційна педагогіка : зб. наук. праць. – Одеса, 2019. – Вип. 12. – С. 41-44.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1544-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема формування у молодших школярів здоров’язбережувальної компетентності. Підкреслено значний вплив сучасних умов реформування освітньої галузі на здоров’я підростаючого покоління. Проаналізовано основні підходи до визначення поняття «здоровий спосіб життя», яке розглядається не тільки як важливий соціальний та індивідуальний ресурс, а і як провідний показник прогресу суспільства, ознака гармонійного й комфортного середовища для особистісного самовираження громадян. Визначено умови та педагогічні принципи формування здоров’язбережувальної компетентності учнів початкової школи.en_US
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційen_US
dc.subjectздоров’язбережувальна компетентністьen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectкомпоненти здоров’яen_US
dc.subjectздоровий спосіб життяen_US
dc.titleПедагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.