Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1566
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБелан, Тетяна Григорівна-
dc.date.accessioned2020-03-31T14:54:29Z-
dc.date.available2020-03-31T14:54:29Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБелан Т.Г. Характеристика моделі професійної адаптації майбутніх учителів технологій у процесі педагогічної практики. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів, 2013. Вип. 108. С. 81-84.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1566-
dc.description.abstractУ статті розкрито суть методу моделювання та поняття "модель", охарактеризовано типи освітніх і педагогічних моделей. Представлено модель професійної адаптації студентів до майбутньої професії в процесі педагогічної практики та надано ґрунтовну її характеристику.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectметод моделюванняen_US
dc.subjectпрактична діяльністьen_US
dc.subjectосвітня модельen_US
dc.subjectпедагогічна модельen_US
dc.titleХарактеристика моделі професійної адаптації майбутніх учителів технологій у процесі педагогічної практикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.