Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1583
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Белан, Тетяна Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-31T17:07:23Z | - |
dc.date.available | 2020-03-31T17:07:23Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Белан Т.Г. Профорієнтаційна робота з учнями старших класів на уроках технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. 2018. № 151/1. С. 236-239. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1583 | - |
dc.description.abstract | У статті описано профорієнтаційну роботу як складову частину навчально-виховного процесу школи; виділені основні завдання профорієнтації та основні етапи проведення профорієнтаційної роботи вчителя технологій на уроках у старших класах. Наголошено на тому, що саме вчитель технологій може виявити здібності до майбутньої професії, спостерігаючи за працею учнів у майстерні. Найефективнішими методами профорієнтаційної роботи на уроках технологій для учнів старших класів є розповідь,бесіда, пояснення, а форми роботи – робота з класом чи групою учнів, організація екскурсій у професійні заклади та підприємства, робота в гуртках. | en_US |
dc.publisher | Вісник ЧНПУ | en_US |
dc.subject | професійна орієнтація | en_US |
dc.subject | профорієнтаційна робота | en_US |
dc.subject | вибір професії | en_US |
dc.subject | форми і методи професійної орієнтації | en_US |
dc.title | Профорієнтаційна робота з учнями старших класів на уроках технологій | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Профорієнтаційна робота з учнями старших класів на уроках технологій.pdf | 462.86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.