Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1592
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолетай, Олена Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-03-31T19:08:24Z-
dc.date.available2020-03-31T19:08:24Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПолетай О.М. Ефективні форми роботи з технічно обдарованими дітьми. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка.Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 124. С. 206 – 209.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1592-
dc.description.abstractВ статті проведено аналіз психолого-педагогічної літератури щодо дослідження впливу деяких форм організації навчальної діяльності учнів на формування творчої особистості дитини в її навчально-виховній взаємодії з педагогом. Форми які сприяють створенню таких умов, за яких кожен учень міг би повноцінно оволодіти єдиним змістом освіти, гармонійно б розвивався у відповідності зі своїми індивідуальними можливостями, нахилами та інтересами. На сучасному етапі дуже важливим є розкриття і розвиток природних здібностей та обдарувань дитини, і форми організації навчальної діяльності учнів повинні спонукати дітей до шляху самоосвіти та самореалізації кожної особистості у суспільстві.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.subjectтехнічна обдарованістьen_US
dc.subjectдитяча технічна творчістьen_US
dc.subjectформа організації навчальної діяльності учнівen_US
dc.subjectгуртокen_US
dc.subjectгурткова роботаen_US
dc.subjectмайстер-класen_US
dc.titleЕфективні форми роботи з технічно обдарованими дітьмиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ефективні форми роботи з технічно обдарованими дітьми.pdf237.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.