Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1597
Назва: Оптимізація навчання на уроках англійської мови
Автори: Стечок, В.
Городнича, Лариса Віталіївна
Шкинь, Л.
Ключові слова: оптимізація навчання
урок
англійська мова
Дата публікації: 2004
Видавництво: Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Стечок В., Городнича Л. В., Шкинь Л. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Вип. 24. Чернігів : ЧДПУ, 2004. № 24. С.44-47.
Короткий огляд (реферат): Навчання іноземних мов передбачає практичне опанування учнями мовленнєвих умінь на рівні, достатньому для здійснення іншомовного спілкування. Практичною метою нової програми для загально-освітніх навчальних закладів є комунікальний підхід до викладання і вивчення іноземної мови, англійської зокрема. Головна ідея цього підходу полягає в тому, що учні, щоб стати ефективними користувачами мови, мають не тільки здобувати знання, а й розвивати практичні навички та вміння.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1597
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Городнича_Оптимізація навчання.pdf3,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.