Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1607
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавриленко, Тетяна Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-04-01T08:28:48Z-
dc.date.available2020-04-01T08:28:48Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationНаукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. / Вінниц. держ. пед. ун-т ім. Михайла Коцюбинського. Вінниця, 2014. Вип. 42, ч. 2. С. 106–112en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1607-
dc.description.abstractУ статті аналізуються причини, хід та результати трансформації змісту початкової освіти в період структурної перебудови початкової ланки школи в Українській РСР у другій половині 60-х – першій половині 80-х рр. ХХ ст.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинськогоen_US
dc.subjectпідручникиen_US
dc.subjectУкраїнська РСРen_US
dc.subjectзміст початкової освітиen_US
dc.subjectтрансформаціяen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectнавчальні планиen_US
dc.subjectпрограмиen_US
dc.titleТРАНСФОРМАЦІЯ ЗМІСТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНСЬКІЙ РСР У ПЕРІОД СТРУКТУРНОЇ ПЕРЕБУДОВИ ПОЧАТКОВОЇ ЛАНКИ ШКОЛИ (ДРУГА ПОЛОВИНА 60-Х – ПЕРША ПОЛОВИНА 80-Х РР. ХХ СТ.)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf352.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.