Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1608
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавриленко, Тетяна Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-04-01T08:31:41Z-
dc.date.available2020-04-01T08:31:41Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГавриленко Т. Л. Трансформація змісту початкової освіти в Україні наприкінці 80-х – на початку 90-х рр. ХХ ст. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки / Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2015. Вип. 130. С. 89–95.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1608-
dc.description.abstractУ статті висвітлено зміни, що відбувалися в змісті початкової освіти, у період загальної перебудови шкільної освіти в кінці 80-х – на початку 90-х рр. ХХ ст. в Україні. На основі аналізу навчальних планів, програм і підручників, виданих у цей час, показано, що розробка змісту початкової освіти ґрунтувалася на нових методологічних (деполітизація, деідеологізація, деуніфікація, гуманізація, національна спрямованість) та дидактичних (гуманітаризація, диференціація, інтеграція, варіативність) засадах.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherНаціональний університет "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectУкраїнаen_US
dc.subjectзміст початкової освітиen_US
dc.subjectнавчальні планиen_US
dc.subjectпрограмиen_US
dc.subjectпідручникиen_US
dc.titleТРАНСФОРМАЦІЯ ЗМІСТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ НАПРИКІНЦІ 80-х – НА ПОЧАТКУ 90-х рр. ХХ ст.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf434.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.