Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1610
Назва: | Художнє конструювання як вид навчально-творчої діяльності |
Автори: | Пискун, Оксана Миколаївна |
Ключові слова: | художньо-конструкторська діяльність проектування дизайн художньо-конструкторські здібності |
Дата публікації: | 2007 |
Видавництво: | Вісник ЧДПУ |
Бібліографічний опис: | Пискун О.М. Художнє конструювання як вид навчально-творчої діяльності. Вісник Чернігівського державного педагогіч¬ного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка. Чернігів: ЧДПУ, 2007. Вип 45. С. 169-173. |
Короткий огляд (реферат): | Визначено основні структурні компоненти художнього конструювання як творчої діяльності: предмет і об’єкт, мету, завдання, необхідні психічні утворення суб’єкта. Проаналізовано зміст спільної діяльності вчителя та учнів на основних етапах навчальної художньо-конструкторської діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1610 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Художнє конструювання як вид навчально-творчої діяльності.pdf | 439.1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.