Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1616
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHavrylenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2020-04-01T09:04:08Z-
dc.date.available2020-04-01T09:04:08Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationHavrylenko T. L. Tendencies in the development of the content of primary education in Ukraine in the first half of 1990s. 3nd International Conference «Role of nonmaterial factors in ensuring the social and psychological condition of a society» : Conference Proceedings, October 29, 2015 / Scope Academic House. Sheffield, UK, 2015. Р. 40–43.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1616-
dc.description.abstractThe article deals with the development of the content of primary education in Ukraine in the first half of the 1990s. On the basis of the analysis of curriculums, programmes and textbooks published during this period the main tendencies of its development were defined (depoliticization, national orientation, deunification, variability, humanitarization, differentiation, integration).en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherScope Academic House. Sheffield, UK,en_US
dc.subjecttendenciesen_US
dc.subjectUkraineen_US
dc.subjectcontent of primary educationen_US
dc.subjectschool curriculaen_US
dc.subjectprogrammesen_US
dc.subjecttextbooksen_US
dc.titleTENDENCIES IN THE DEVELOPMENT OF THE CONTENT OF PRIMARY EDUCATION IN UKRAINE IN THE FIRST HALF OF 1990sen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
280.pdf329.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.