Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1616
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Havrylenko, Tetiana | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-01T09:04:08Z | - |
dc.date.available | 2020-04-01T09:04:08Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Havrylenko T. L. Tendencies in the development of the content of primary education in Ukraine in the first half of 1990s. 3nd International Conference «Role of nonmaterial factors in ensuring the social and psychological condition of a society» : Conference Proceedings, October 29, 2015 / Scope Academic House. Sheffield, UK, 2015. Р. 40–43. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1616 | - |
dc.description.abstract | The article deals with the development of the content of primary education in Ukraine in the first half of the 1990s. On the basis of the analysis of curriculums, programmes and textbooks published during this period the main tendencies of its development were defined (depoliticization, national orientation, deunification, variability, humanitarization, differentiation, integration). | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | Scope Academic House. Sheffield, UK, | en_US |
dc.subject | tendencies | en_US |
dc.subject | Ukraine | en_US |
dc.subject | content of primary education | en_US |
dc.subject | school curricula | en_US |
dc.subject | programmes | en_US |
dc.subject | textbooks | en_US |
dc.title | TENDENCIES IN THE DEVELOPMENT OF THE CONTENT OF PRIMARY EDUCATION IN UKRAINE IN THE FIRST HALF OF 1990s | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
280.pdf | 329.57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.