Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1618
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Havrylenko, Tetiana | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-01T09:08:24Z | - |
dc.date.available | 2020-04-01T09:08:24Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Havrylenko T. L. The Development of the Content of Primary Education in Ukraine during the Period of Revival of the National School (1991–2001). Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. 2016. Vol. 4, Іss. 79. Р. 26–29. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1618 | - |
dc.description.abstract | In the article tendencies of development of the content of primary education in Ukraine during the revival of national schools in 1991-2001 are revealed on the basis of analysis of legislative and normative documents. Unity of studies, education and development; national orientation; variability; differentiation; humanization; liberalization; integration are basic principles of selection and structuring in the content of primary education. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.subject | textbooks | en_US |
dc.subject | Ukraine | en_US |
dc.subject | content of primary education | en_US |
dc.subject | principles of selection and structuring of educational content | en_US |
dc.subject | State Standard of Primary Education | en_US |
dc.subject | curriculum | en_US |
dc.subject | programs | en_US |
dc.title | The Development of the Content of Primary Education in Ukraine during the Period of Revival of the National School (1991-2001) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
290.pdf | 256.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.