Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1624
Назва: Leveling classes as a form of individualization of studies of pupils at primary school in Ukraine (the second half of the seventies — the eighties of the 20th century)
Автори: Havrylenko, Tetiana
Ключові слова: educational failure
Ukraine
leveling classes
differentiation
individualization of studies
primary education
junior pupils
experiment
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Havrylenko T. L. Leveling classes as a form of individualization of studies of pupils at primary school in Ukraine (the second half of the seventies – the eighties of the 20th century). European science review. 2014. № 7/8. Р. 37–40.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the attempt to analyse the work of the leveling classes as a form of the individual studies of the slow pupils from the primary classes in Ukraine in the second half of the seventies — the eighties of the 20th century taking into consideration actual questions of modern primary education. The author pays attention to the results of the long-term experimental research; they showed the appropriateness of the functioning of this educational form.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1624
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf447.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.