Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1626
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавриленко, Тетяна Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-04-01T09:22:54Z-
dc.date.available2020-04-01T09:22:54Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГавриленко Т. Л. Ретроспективний аналіз діяльності підготовчих класів як форми передшкільної освіти в Україні у радянську добу (20-ті – 80-ті рр. ХХ ст.). Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки / Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2014. Вип. 122. С. 45–51.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1626-
dc.description.abstractУ статті здійснено ретроспективний аналіз діяльності підготовчих класів як форми передшкільної освіти в Україні у радянську добу. Визначено й схарактеризовано основні етапи становлення та розвитку підготовчих класів у 20-ті – 80-ті рр. ХХ ст. Показано, що на різних етапах їх функціонування вони не лише здійснювали підготовку дітей до систематичного шкільного навчання, а й створили передумови для зниження вікової межі початку вступу до школи.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherНаціональний університет "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectУкраїнаen_US
dc.subjectрадянська добаen_US
dc.subjectпідготовчі класиen_US
dc.subjectпередшкільна освітаen_US
dc.subjectпідготовка до шкільного навчанняen_US
dc.subjectдіти передшкільного вікуen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectшколаen_US
dc.titleРЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДГОТОВЧИХ КЛАСІВ ЯК ФОРМИ ПЕРЕДШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ У РАДЯНСЬКУ ДОБУ (20-ті – 80-ті рр. ХХ ст.)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33.pdf538.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.