Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1645
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖара, Ганна Іванівна-
dc.date.accessioned2020-04-01T10:04:19Z-
dc.date.available2020-04-01T10:04:19Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЖара Г. І. Педагогічні технології формування та розвитку компетентності індивідуального здоров’язбереження практикуючих вчителів. Педагогіка здоров’я : зб. наук. пр. VII Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 7–8 квітня 2017 р.) : [в 2 т.] / ред. колегія : С. М. Шкарлет та ін. Чернігів, 2017. Т. 1. С. 248–251.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1645-
dc.description.abstractПроблема збереження здоров’я учасників навчально-виховного процесу у навчальних закладах різних типів і рівнів сьогодні визнається як один з найвищих пріоритетів в освіті. Науковці неодноразово зверталися до пошуку нових шляхів створення здоров’язбережувального освітнього простору у загальноосвітніх школах та вищих навчальних закладах. Однак, єдиних та універсальних підходів до вирішення цих питань досі не знайдено. Особливо гостро стоїть питання збереження здоров’я вчителів як контингенту, що має забезпечувати реалізацію здоров’язбережувального освітнього процесу, адже від здоров’я вчителя напряму залежить здоров’я учнів, яких йому довірено.en_US
dc.publisherПедагогіка здоров’я : зб. наук. пр.en_US
dc.subjectздоров’язбережуванняen_US
dc.subjectпедагогічні технологіїen_US
dc.titleПедагогічні технології формування та розвитку компетентності індивідуального здоров’язбереження практикуючих вчителівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.