Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1681
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБуковська, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-04-01T17:20:39Z-
dc.date.available2020-04-01T17:20:39Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБуковська О.О. Психологічні особливості формування відповідальності у дітей з особливими потребами. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Серія: Психологічні науки: зб. наук. праць у 2-х т. / наук. ред. Носко М.О. Чернігів, 2014. Вип. 121. Т.1. С.50-54.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1681-
dc.description.abstractУ статті розглядаються психологічні особливості формування відповідальності у дітей з особливими потребами на відміну від дітей інклюзивного класу (наприкладі дітей з вадами слуху). Підкреслюється важливість взаємодії сім’ї та педагогічного колективу у здійсненні спільної стратегії розвитку відповідальності.en_US
dc.publisherВісник ЧДПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПсихологічні науки;-
dc.subjectвідповідальністьen_US
dc.subjectдіти з особливими потребамиen_US
dc.subjectінклюзивний класen_US
dc.subjectекстернальністьen_US
dc.titleПсихологічні особливості формування відповідальності у дітей з особливими потребамиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.