Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1717
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Видра, Олександр Григорович | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-02T13:04:18Z | - |
dc.date.available | 2020-04-02T13:04:18Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Видра О.Г. Концептуальна модель психологічної культури майбутнього вчителя трудового навчання. Молодь і ринок. 2008. №12 (47). С. 118 – 123. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1717 | - |
dc.description.abstract | Здійснено теоретичний аналіз поняття психологічної культури та особливостей її формування і розвитку; визначено роль і місце психологічної культури в структурі навчально-професійної діяльності майбутнього вчителя трудового навчання; розроблена концептуальна модель психологічної культури майбутнього вчителя трудового навчання. | en_US |
dc.publisher | Молодь і ринок | en_US |
dc.subject | психологічна культура | en_US |
dc.subject | вчитель трудового навчання | en_US |
dc.subject | рефлексія | en_US |
dc.subject | креативність | en_US |
dc.title | Концептуальна модель психологічної культури майбутнього вчителя трудового навчання | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Концептуальна модель психологічної культури майбутнього вчителя трудового навчання.pdf | 1.71 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.