Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1717
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВидра, Олександр Григорович-
dc.date.accessioned2020-04-02T13:04:18Z-
dc.date.available2020-04-02T13:04:18Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationВидра О.Г. Концептуальна модель психологічної культури майбутнього вчителя трудового навчання. Молодь і ринок. 2008. №12 (47). С. 118 – 123.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1717-
dc.description.abstractЗдійснено теоретичний аналіз поняття психологічної культури та особливостей її формування і розвитку; визначено роль і місце психологічної культури в структурі навчально-професійної діяльності майбутнього вчителя трудового навчання; розроблена концептуальна модель психологічної культури майбутнього вчителя трудового навчання.en_US
dc.publisherМолодь і ринокen_US
dc.subjectпсихологічна культураen_US
dc.subjectвчитель трудового навчанняen_US
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.subjectкреативністьen_US
dc.titleКонцептуальна модель психологічної культури майбутнього вчителя трудового навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.