Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1735| Назва: | Теоретичні аспекти психологічної підготовки майбутніх учителів технологій |
| Автори: | Видра, Олександр Григорович Харета, М. С. |
| Ключові слова: | активні методи психологічної підготовки учитель технологій психологічна підготовка |
| Дата публікації: | 2016 |
| Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
| Бібліографічний опис: | Видра О. Г., Харета М. С. Теоретичні аспекти психологічної підготовки майбутніх учителів технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. / гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 137. С. 197–199. |
| Короткий огляд (реферат): | У даній статті розглядається проблема психологічної підготовки майбутніх учителів технологій. На основі теоретичного аналізу наукової літератури, навчальних планів і програм наведена характеристика змісту сучасної психологічної підготовки майбутніх педагогів. Авторами обґрунтована необхідність використання активних методів з метою збільшення ефективності психологічної підготовки студентів. Також у статті наведені складові компоненти психологічної підготовки майбутніх учителів технологій, які визначені на основі аналізу професіографічних і психографічних вимог даної професії до особистості. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1735 |
| Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Теоретичні аспекти психологічної підготовки майбутніх учителів технологій.pdf | 433,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.