Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1737
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВидра, Олександр Григорович-
dc.date.accessioned2020-04-02T14:07:28Z-
dc.date.available2020-04-02T14:07:28Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВидра О.Г. Психологічний зв’язок між особливостями усвідомлення студентами причин своєї поведінки та рівнем навчальних досягнень. Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. / за загал. ред.: акад. І.Ф. Прокопенка, проф. С.Т. Золотухіної. Харків: Видавець Рожко С.Г., 2016. Вип. 54. С. 310 – 317en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1737-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню зв’язку між особливостями усвідомлення студентами причин своєї поведінки та їх рівнем навчальних досягнень. Аналіз отриманих результатів представлений з точки зору динаміки, статевих відмінностей, а також відмінностей щодо напрямку і спеціальності, за якими навчалися студенти. Ключовим у дослідженні було встановлення наступного протиріччя: з одного боку студенти схиляються до думки, що їх вибір, причини поведінки, результати навчання більше залежать від зовнішніх обставин; з іншого боку результати діагностики свідчать про те, що студенти більшою мірою орієнтуються на особисті якості, переконання. Також у статті розкриті результати подальшого спостереження і опитування студентів, які дали змогу зафіксувати негативні наслідки, до яких призводить дане протиріччя у навчанні. Наведено рекомендації, варіанти вирішення встановленого протиріччя, суть яких полягає в допомозі студентам усвідомити причини їх поведінки, виборів, результатів у навчанні; сприянні формуванню і розвитку навиків постановки мети, організаторських умінь, а також умінь щодо планування їхньої навчальної діяльності, відповідальності за своє життя.en_US
dc.publisherПедагогіка та психологія: зб. наук. пр.en_US
dc.subjectусвідомленняen_US
dc.subjectповедінкаen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectвідповідальністьen_US
dc.subjectкаузальна атрибуціяen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.titleПсихологічний зв’язок між особливостями усвідомлення студентами причин своєї поведінки та рівнем навчальних досягненьen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.