Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1737
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Видра, Олександр Григорович | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-02T14:07:28Z | - |
dc.date.available | 2020-04-02T14:07:28Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Видра О.Г. Психологічний зв’язок між особливостями усвідомлення студентами причин своєї поведінки та рівнем навчальних досягнень. Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. / за загал. ред.: акад. І.Ф. Прокопенка, проф. С.Т. Золотухіної. Харків: Видавець Рожко С.Г., 2016. Вип. 54. С. 310 – 317 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1737 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено дослідженню зв’язку між особливостями усвідомлення студентами причин своєї поведінки та їх рівнем навчальних досягнень. Аналіз отриманих результатів представлений з точки зору динаміки, статевих відмінностей, а також відмінностей щодо напрямку і спеціальності, за якими навчалися студенти. Ключовим у дослідженні було встановлення наступного протиріччя: з одного боку студенти схиляються до думки, що їх вибір, причини поведінки, результати навчання більше залежать від зовнішніх обставин; з іншого боку результати діагностики свідчать про те, що студенти більшою мірою орієнтуються на особисті якості, переконання. Також у статті розкриті результати подальшого спостереження і опитування студентів, які дали змогу зафіксувати негативні наслідки, до яких призводить дане протиріччя у навчанні. Наведено рекомендації, варіанти вирішення встановленого протиріччя, суть яких полягає в допомозі студентам усвідомити причини їх поведінки, виборів, результатів у навчанні; сприянні формуванню і розвитку навиків постановки мети, організаторських умінь, а також умінь щодо планування їхньої навчальної діяльності, відповідальності за своє життя. | en_US |
dc.publisher | Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. | en_US |
dc.subject | усвідомлення | en_US |
dc.subject | поведінка | en_US |
dc.subject | особистість | en_US |
dc.subject | відповідальність | en_US |
dc.subject | каузальна атрибуція | en_US |
dc.subject | студенти | en_US |
dc.title | Психологічний зв’язок між особливостями усвідомлення студентами причин своєї поведінки та рівнем навчальних досягнень | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психологічний зв’язок між особливостями усвідомлення студентами причин своєї поведінки та рівнем навчальних досягнень.pdf | 377.26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.