Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1779
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавриленко, Тетяна Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-04-02T19:59:16Z-
dc.date.available2020-04-02T19:59:16Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГавриленко Т. Л. Особистість учителя початкової школи крізь призму поглядів українських педагогів кінця ХІХ – початку ХХ ст. Вісник Інституту розвитку дитини. Серія: Філософія, педагогіка, психологія: зб. наук. праць. Київ: Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2011. Вип. 14. С. 77-84.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1779-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі організації початкової освіти в Українській РСР у 1954-1964 рр. Авторка звернула увагу на типи навчальних закладів, що надавали початкову освіту; кількісні показники учнів і вчителів початкових класів; термін навчання, структуру та тривалість навчального року у початкових класах; наповнюваність класів тощо.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherНаціональний педагогічний університет ім. М. П. Драгомановаen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectУкраїнська РСРen_US
dc.subjectорганізація початкової освітиen_US
dc.subjectшколаen_US
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНСЬКІЙ РСР У 1954-1964 рр.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
47.pdf337.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.