Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1801
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Столяр, Марина Борисівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-03T12:19:02Z | - |
dc.date.available | 2020-04-03T12:19:02Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Столяр М. Сміхова культура «Енеїди» І. Котляревського в рецепції М. Поповича. Філософські діалоги ‘2018 // Бути людиною (пам’яті Мирослава Поповича). Зб. наук. праць. Київ, 2018. С.118–127. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1801 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено гумору у сміхових практиках та рефлексіях українського філософа. Зокрема автор аналізує специфіку рецепції сміху І. Котляревського крізь призму двох взаємопов’язаних концептів – карнавалу та ярмарку; розглядаються деякі відмінності цих сміхових дискурсів. Проводиться паралель між ярмарковою атмосферою київського Інституту філософії 60–70 рр. ХХ ст. та відповідною атмосферою «Енеїди». Підкреслюється, що саме поняття ярмарку дає можливість М. Поповичу зрозуміти принципову відмінність парадигми І. Котляревського він ренесансної традиції Ф. Рабле. В контексті концепту ярмарку досліджуються барокові форми сміхового словотворення та слово-використання Котляревського в «Енеїді». | en_US |
dc.subject | сміхова культура | en_US |
dc.subject | сміхові практики | en_US |
dc.subject | сміхова парадигма | en_US |
dc.subject | гумор | en_US |
dc.title | Сміхова культура «Енеїди» І. Котляревського в рецепції М. Поповича | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сміхова культура «Енеїди» І. Котляревського в рецепції М. Поповича.pdf | 320.43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.