Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1801
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтоляр, Марина Борисівна-
dc.date.accessioned2020-04-03T12:19:02Z-
dc.date.available2020-04-03T12:19:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСтоляр М. Сміхова культура «Енеїди» І. Котляревського в рецепції М. Поповича. Філософські діалоги ‘2018 // Бути людиною (пам’яті Мирослава Поповича). Зб. наук. праць. Київ, 2018. С.118–127.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1801-
dc.description.abstractСтаттю присвячено гумору у сміхових практиках та рефлексіях українського філософа. Зокрема автор аналізує специфіку рецепції сміху І. Котляревського крізь призму двох взаємопов’язаних концептів – карнавалу та ярмарку; розглядаються деякі відмінності цих сміхових дискурсів. Проводиться паралель між ярмарковою атмосферою київського Інституту філософії 60–70 рр. ХХ ст. та відповідною атмосферою «Енеїди». Підкреслюється, що саме поняття ярмарку дає можливість М. Поповичу зрозуміти принципову відмінність парадигми І. Котляревського він ренесансної традиції Ф. Рабле. В контексті концепту ярмарку досліджуються барокові форми сміхового словотворення та слово-використання Котляревського в «Енеїді».en_US
dc.subjectсміхова культураen_US
dc.subjectсміхові практикиen_US
dc.subjectсміхова парадигмаen_US
dc.subjectгуморen_US
dc.titleСміхова культура «Енеїди» І. Котляревського в рецепції М. Поповичаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.