Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1833
Назва: | Використання методу казкотерапії у процесі адаптації дітей з особливими потребами до умов навчального закладу |
Автори: | Рень, Лариса Василівна |
Ключові слова: | інклюзивне навчання адаптація дитина з особливими потребами казка казкотерапія |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Рень Л. В. Використання методу казкотерапії у процесі адаптації дітей з особливими потребами до умов навчального закладу. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка / голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. Вип. 6 (162). С. 138–142. |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлена позиція автора щодо процесу адаптації дітей з особливими потребами до умов навчального закладу. Типовими труднощами в адаптаційному процесі цих дітей є страх взаємодіяти з іншими, відповідати на уроці, невміння налагоджувати товариські відносини, ігнорування чи нерозуміння правил поведінки у школі. Автор доводить, що дієвим методом для ефективної первинної адаптації виступає казкотерапія як метод, який використовує казкову форму для інтеграціїособистості, розвитку творчих здібностей, розширення свідомості, удосконалення взаємодії з оточуючим світом. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1833 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Використ_казкотерап_2020.pdf | 1.43 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.