Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1866
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Столяр, Марина Борисівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-04T11:01:52Z | - |
dc.date.available | 2020-04-04T11:01:52Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Столяр М.Б. Релігійні підвалини радянської сміхової культури. Вісник ХНПУ імені Г.С. Сковороди «Філософія». Харків, 2013. Вип. 40. Ч.ІІ. С.151–160. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1866 | - |
dc.description.abstract | Радянська сміхова культура демонструється як заперечення псевдо-сакральної ідеології, як «профанація профанації» первинних релігійних сенсів і, таким чином, як повернення до цих сенсів. Авторка виділяє дві основні парадигми радянської сміхової культури: титанічну та десакралізовану християнську. Титанічна парадигму представлено такими артефактами культури, як цирк та ексцентрична кінокомедія. Що ж до творчості Є. Шварца, Е.Рязанова, В.Войновича, то вона тяжіє до християнської парадигми. | en_US |
dc.publisher | Вісник ХНПУ імені Г.С. Сковороди | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Філософія; | - |
dc.subject | радянська сміхова культура | en_US |
dc.subject | тоталітарні практики | en_US |
dc.subject | ієрофанія | en_US |
dc.subject | титанізм | en_US |
dc.title | Релігійні підвалини радянської сміхової культури | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Релігійні підвалини радянської сміхової культури.pdf | 334 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.