Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1879
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТорубара, Олексій Миколайович-
dc.contributor.authorРем, О. М.-
dc.date.accessioned2020-04-04T18:40:07Z-
dc.date.available2020-04-04T18:40:07Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationТорубара О. М., Рем О. М. Теоретико-методологічні аспекти системи контролю навчальних досягнень студентів у процесі професійної освіти. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Чернігів ЧНПУ, 2015. Вип. 124. С. 53-56.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1879-
dc.description.abstractУ статті розглядаються теоретико-методологічні особливості системи контролю студентів та їх навчальна діяльність, яка суб’єктивно здійснюється заради пізнання, опанування системою ЗУН, саморозвитку і вдосконалення себе як особистості суспільства. У такому разі об’єктивна і суб’єктивна сторони навчальної діяльності співпадають, і тоді ця діяльність набуває суспільного і особистісного змісту. Дослідженням встановлено, що навчальна діяльність студентів на контрольно-оцінювальному етапі передбачає також аналіз досягнутих результатів навчання з точки зору їх відповідності поставленій меті, здійснюваної під керівництвом викладача. А результатом такого аналізу є оцінювання ним власної навчальної діяльності з опанування навчальним матеріалом теми, її окремих дій, успіхів і невдач, визначення шляхів їх подолання, здійснення коригуючої роботи з урахуванням індивідуальних особливостей. Оскільки контроль є невідємним компонентом будь-якої повноцінної діяльності студентів.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectнавчальна діяльністьen_US
dc.subjectособистісно-зорієнтоване навчанняen_US
dc.subjectіндивідуальні особливості студентівen_US
dc.titleТеоретико-методологічні аспекти системи контролю навчальних досягнень студентів у процесі професійної освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.