Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1887
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрілець, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorЗапорожченко, Тетяна Петрівна-
dc.date.accessioned2020-04-05T11:11:49Z-
dc.date.available2020-04-05T11:11:49Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСтрілець С. І., Запорожченко Т. П. Інтерактивні технології навчання у формуванні інформаційної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. пр. Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань : ПП Жовтий О. О., 2012. Вип. 42. Ч. 2. С. 38–42.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1887-
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку суспільства спостерігається стрімкий розвиток інформаційних процесів, що зумовлює потребу високого рівня інформаційної компетентності кожної особистості, майбутнього спеціаліста будь-якої галузі. Особливо актуальним дане питання є для майбутніх учителів початкових класів, що пов’язано зі специфікою роботи з дітьми молодшого шкільного віку. Комп’ютеризація початкової освіти відкриває перед педагогами нові можливості для впровадження у педагогічну практику сучасних методичних розробок. При цьому ефективність комп’ютеризації початкової школи залежить від компетентності педагога та якості використання інтерактивних технологій навчання.en_US
dc.subjectінтерактивні технології навчанняen_US
dc.subjectінформаційна компетентністьen_US
dc.subjectвчитель початкових класівen_US
dc.titleІнтерактивні технології навчання у формуванні інформаційної компетентності майбутнього вчителя початкових класівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.