Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1892
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрілець, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorЗапорожченко, Тетяна Петрівна-
dc.date.accessioned2020-04-05T11:56:36Z-
dc.date.available2020-04-05T11:56:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСтрілець С. І., Запорожченко Т. П. Відбір та впровадження засобів інноваційних технологій у процес формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Збірник матеріалів ІІІ Міжнародної інтернет-конференції «Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів». Умань. 2019. С. 24-26.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1892-
dc.description.abstractНа основі дослідження наукової літератури виділено та охарактеризовано основні критерії відбору інноваційних технологій. З огляду на окреслені критерії виділені інноваційні технології та засоби їх реалізації, зокрема: ігрова технологія – ділова гра, проведення фрагментів уроків з математики; інформаційно-комунікаційні технології – електронні методичні комплекси «Математика» та «Методика навчання освітньої галузі «Математика»; проектна технологія – створення проектів з дисциплін «Математика» та «Методика навчання освітньої галузі «Математика»; технологія проблемного навчання – проблемне колективне вирішення завдань з математики, проблемний виклад навчального матеріалу.en_US
dc.subjectзасоби інноваційних технологійen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectматематична компетентністьen_US
dc.subjectвчитель початкової школиen_US
dc.titleВідбір та впровадження засобів інноваційних технологій у процес формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.