Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1918
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСазонова, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-04-06T14:05:40Z-
dc.date.available2020-04-06T14:05:40Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСазонова О. В. Особливості використання прийому психологічної характеристики образів-персонажів літературного твору. Педагогічні ідеї Софії Русової у контексті сучасної освіти: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 160-річчю від дня народження С. Ф. Русової, 18 -19 лютого 2016 р. Чернігів : Десна Поліграф, 2016. С. 196–198.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1918-
dc.description.abstractДосвід учителів-практиків переконує в тому, що лише за умови правильного підходу до роботи над аналізом художнього твору учні мають змогу повною мірою усвідомити авторську позицію, розуміння внутрішнього світу героїв, їхніх життєвих потреб та орієнтирів. На прикладах образів-персонажів художнього твору в учнів формується уявлення про наповнення духовного світу особистості, відбувається процес виховання молодої людини шляхом усвідомлення всього найкращого й цінного, що несе в собі герой-персонаж літературного твору.en_US
dc.subjectпсихологічна характеристикаen_US
dc.subjectаналіз художного твіруen_US
dc.subjectС. Русоваen_US
dc.titleОсобливості використання прийому психологічної характеристики образів-персонажів літературного твору (тези)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.