Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1921
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСазонова, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-04-06T14:16:08Z-
dc.date.available2020-04-06T14:16:08Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСазонова О. Поліфонічність художньої реальності роману Люко Дашвар «Молоко з кров’ю». Комунікативний дискурс: наукова рецепція і стратегії дослідження : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., присвяченої 160-річчю від дня народження І. Франка. 07 - 08 квітня 2016 року Національний університет біоресурсів і природокористування України. Київ, 2016. С. 167 – 169.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1921-
dc.description.abstractФеміністичні ідеї мають місце й у творчості сучасних письменників XXI століття, зокрема, їх можна простежити у романній спадщині Люко Дашвар (Олена Чернова). Нині досить мало досліджень творчості Люко Дашвар, здебільшого це - окремі статті та рецензії на її твори, де автори торкаються екзистенційних мотивів її творчості - проблем відчуження героїв, вибору життєвого шляху тощо. Проте критика уникає яскраво вираженого фемінного у романах прозаїка, що власне спонукало до цієї розвідки. Основоположними для нас стають провідні ідеї праць з Тендерних і жіночих студій В. Агеєвої, Т. ГунДорової, Н. Зборовської, Т. Качак, О. Корабльової, Н. Нікітіної, С. Павличко, Т. Ткаченко, С. Філоненко, де літературознавці «нетрадиційно» розкривають специфіку художньої презентації тем, образів, поетики явища «жіночої прози»en_US
dc.subjectжіноча прозаen_US
dc.subjectфеміністичністьen_US
dc.titleПоліфонічність художньої реальності роману Люко Дашвар «Молоко з кров’ю»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.