Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1927
Назва: | Аналіз застосування системи конструкторсько-технологічних задач на уроках трудового навчання |
Автори: | Ребенок, Вадим Михайлович |
Ключові слова: | технологічні знання технологічні вміння конструкторсько - технологічні задачі технічне мислення |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Вісник ЧДПУ |
Бібліографічний опис: | Ребенок В. М. Аналіз застосування системи конструкторсько-технологічних задач на уроках трудового навчання. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів : ЧДПУ, 2010. Вип. 76. С. 23-26 |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються класифікація та психологічний вплив на розвиток технічного мислення конструкторсько-технологічних задач. Специфіка формування знань і вмінь, які набувають учні при розв’язуванні задач на уроках трудового навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1927 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Аналіз застосування системи конструкторсько-технологічних задач на уроках трудового навчання.pdf | 320.94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.