Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1927
Назва: Аналіз застосування системи конструкторсько-технологічних задач на уроках трудового навчання
Автори: Ребенок, Вадим Михайлович
Ключові слова: технологічні знання
технологічні вміння
конструкторсько - технологічні задачі
технічне мислення
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вісник ЧДПУ
Бібліографічний опис: Ребенок В. М. Аналіз застосування системи конструкторсько-технологічних задач на уроках трудового навчання. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів : ЧДПУ, 2010. Вип. 76. С. 23-26
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються класифікація та психологічний вплив на розвиток технічного мислення конструкторсько-технологічних задач. Специфіка формування знань і вмінь, які набувають учні при розв’язуванні задач на уроках трудового навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1927
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.