Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1941
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ребенок, Вадим Михайлович | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-06T17:00:32Z | - |
dc.date.available | 2020-04-06T17:00:32Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Ребенок В. М. Конструкторсько-технологічні задачі як основа проблемного навчання учнів 5-9 класів. Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології : теоретик. та наук.-метод. часопис. Київ, 2011. Вип. 3. Т. ІІ. С. 170-175. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1941 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості проблемного навчання учнів в процесі розв’язання конструкторсько-технологічних задач. | en_US |
dc.subject | проблемна ситуація | en_US |
dc.subject | проблемна задача | en_US |
dc.subject | технічний інтерес | en_US |
dc.subject | розумова діяльність | en_US |
dc.title | Конструкторсько-технологічні задачі як основа проблемного навчання учнів 5-9 класів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Конструкторсько-технологічні задачі як основа проблемного навчання учнів 5-9 класів.pdf | 242.03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.