Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1941
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРебенок, Вадим Михайлович-
dc.date.accessioned2020-04-06T17:00:32Z-
dc.date.available2020-04-06T17:00:32Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationРебенок В. М. Конструкторсько-технологічні задачі як основа проблемного навчання учнів 5-9 класів. Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології : теоретик. та наук.-метод. часопис. Київ, 2011. Вип. 3. Т. ІІ. С. 170-175.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1941-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості проблемного навчання учнів в процесі розв’язання конструкторсько-технологічних задач.en_US
dc.subjectпроблемна ситуаціяen_US
dc.subjectпроблемна задачаen_US
dc.subjectтехнічний інтересen_US
dc.subjectрозумова діяльністьen_US
dc.titleКонструкторсько-технологічні задачі як основа проблемного навчання учнів 5-9 класівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.