Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1957
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кійко, Тетяна Борисівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-06T18:59:49Z | - |
dc.date.available | 2020-04-06T18:59:49Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Кійко Т. Б. Методичні основи моніторингу формування професійної мотивації майбутніх учителів до здоров’язберігаючої педагогічної діяльності / Кійко Т. Б. // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди» – Додаток 1 до вип. 31, Том ІI (44) : Тематичний випуск «Вища освіта України в контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К. : Гнозис, 2013. – С. 421–428 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1957 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено методичні основи моніторингу формування професійної мотивації до здоров’язберігаючої педагогічної діяльності в системі професійної підготовки сучасного вчителя. Визначено, що здоров’язберігаюча складова медико-біологічної підготовки на сучасному етапі є надзвичайно значущою в системі професійної підготовки учителя для забезпечення його майбутньої успішної педагогічної діяльності у виконанні своєї соціальної місії – навчання і виховання здорового підростаючого покоління і реалізується через валеологічну освіту і виховання майбутніх педагогічних кадрів у вищих педагогічних навчальних закладах. Доведено, що розвиток професійної мотивації майбутніх учителів сприяє ефективності здоров’язберігаючої педагогічної діяльності | en_US |
dc.publisher | Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди» | en_US |
dc.subject | здоров’язберігаюча складова | en_US |
dc.subject | моніторинг | en_US |
dc.subject | професійна мотивація | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.title | Методичні основи моніторингу формування професійної мотивації майбутніх учителів до здоров’язберігаючої педагогічної діяльності | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Київ 2013.pdf | 2.66 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.