Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1962
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРебенок, Вадим Михайлович-
dc.date.accessioned2020-04-07T08:04:30Z-
dc.date.available2020-04-07T08:04:30Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationРебенок В. М. Інформаційна компетенція як основна передумова формування готовності майбутніх учителів технологій у процесі професійної діяльності. Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. пр. Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань, 2012. Вип. 6. С. 266-271.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1962-
dc.description.abstractУ статті зроблено аналіз проблеми професійної компетентності вчителя, а також виділено низку напрямів й підходів до визначення її змісту, функцій та структури. Розкрито особливості формування інформаційної компетенції у майбутніх учителів технологій у процесі професійної діяльності за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено суть та особливості інформаційної компетенції вчителя технологій з позиції системного підходу, що дозволяє виділити вихідні положення концептуальної моделі процесу формування професійної компетентності вчителя технологій. Обгрунтовано діяльнісний підхід в контексті професійної компетентності, який спрямований на виконання практичних дій та якісну характеристику ступеня оволодіння педагогом професійною діяльністю й сукупністю умінь та процесом підготовки.en_US
dc.publisherПроблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. пр.en_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectдіяльнісний підхідen_US
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїen_US
dc.subjectпізнавальна діяльність студентівen_US
dc.titleІнформаційна компетенція як основна передумова формування готовності майбутніх учителів технологій у процесі професійної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.