Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2004
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стеченко, Тетяна Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Ушакова, Людмила Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-07T14:20:35Z | - |
dc.date.available | 2020-04-07T14:20:35Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Стеченко Т.О., Ушакова Л.І. Зміст і структура лінгвокультурологічної компетентності майбутніх учителів іноземних мов. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету : зб. наук. пр. Бердянськ: БДПУ, 2016. Вип. 2. С.195 – 200. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2004 | - |
dc.description.abstract | Досліджується сутність лінгвокультурологічної компетентності майбутнього вчителя-користувача іноземними мовами, який євторинною мовною особистістю. Визначається зміст і структура лінгвокультурологічної компетентності вторинної мовної особистості як одного з аспектів лінгвокультурологічної компетентності майбутнього вчителя іноземних мов. | en_US |
dc.publisher | Бердянськ: БДПУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | лінгвокультурологічна компетентність | en_US |
dc.subject | майбутній вчитель іноземних мов | en_US |
dc.subject | мовна особистість | en_US |
dc.subject | вторинна мовна особистість | en_US |
dc.title | Зміст і структура лінгвокультурологічної компетентності майбутніх учителів іноземних мов | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Зміст і структура лінгвокультурологічної компетентності майбутніх учителів іноземних мов.pdf | 273.56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.