Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2013
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПушкар, Вікторія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-04-07T15:22:43Z-
dc.date.available2020-04-07T15:22:43Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationПушкар В. А. Особливості розвитку образу "Я" дітей-сиріт у навчальних закладах інтернатного типу : дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 191с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2013-
dc.description.abstractПозбавлення в ранньому дитинстві батьківського піклування негативно впливає на розвиток особистості дитини і призводить до виникнення різноманітних порушень розвитку та функціонування особистості. У подальшому це ускладнює адаптацію дитини до соціального оточення, позначається на формуванні ― "Я"-концепції. Освоєння системи соціальних відносин і формування на цій основі цілісної узгодженої ― "Я" концепції - найважливіше завдання підліткового віку. У зв’язку з цим дослідження процесу розвитку ― "Я"-концепції підлітків із зруйнованими сімейними зв’язками є однією з нагальних проблем як у плані аналізу закономірностей становлення особистості, так і в плані вивчення оптимізації процесу входження підлітків у світ дорослих, їх соціалізації.en_US
dc.publisherІнститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України.en_US
dc.subject"Я"-образen_US
dc.subjectпідлітки в умовах соціальної деприваціїen_US
dc.subjectпідліткиen_US
dc.subjectсоціалізаціяen_US
dc.titleОсобливості розвитку образу "Я" дітей-сиріт у навчальних закладах інтернатного типуen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дисертація.pdf2.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.