Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2029
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербата, В.-
dc.contributor.authorЛяховець, Лариса Олексіївна-
dc.contributor.authorГорелько, А.-
dc.date.accessioned2020-04-07T16:27:50Z-
dc.date.available2020-04-07T16:27:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЩербата В., Ляховець Л., Горелько А. Корекція комунікативних навичок у дітей із розладом аутистичного спектру. Вісник Львівського університету. Львів, 2018. Вип. 3. С. 165-172.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2029-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретичний аналіз особливостей комунікації у дітей з розладом аутичного спектру (РАС). Серед них: нездатність адекватно використовувати для регулювання соціальної взаємодії візуальний контакт, мімічний вираз, жестикуляцію; нездатність до встановлення взаємозв'язків з однолітками; відсутність соціально-емоційної залежності; відсутність спільних інтересів у спілкуванні з іншими людьми; відносна нездатність починати або підтримувати бесіду при будь-якому рівні мовленнєвого розвитку; нездатність до рефлексії; невиразність наслідування або повна його відсутність тощо.en_US
dc.publisherВісник Львівського університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПсихологічні науки;-
dc.subjectрозлад аутичного спектруen_US
dc.subjectаутизмen_US
dc.subjectвербальна комунікаціяen_US
dc.subjectінтерактивна увагаen_US
dc.titleКорекція комунікативних навичок у дітей із розладом аутистичного спектруen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.