Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2066
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіненок, Антоніна Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-04-07T19:52:29Z-
dc.date.available2020-04-07T19:52:29Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМіненок А. О. Концептуальні основи професійного саморозвитку вчителя у філософському контексті розвитку людини. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка Вип. 125 / гол. ред. Носко М.О. Чернігів : ЧНПУ, 2015. С. 197-201.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2066-
dc.description.abstractУ статті подано аналіз концептуальних основ професійного саморозвитку вчителя з точки зору філософського контексту розвитку людини. Досліджується цілісний особистісний розвиток людини на основі аналізу моделей розвитку людини, що розроблені в філософії: космогонічна, теологічна, ідеалістична, романтична, соціальна, герменевтична, символічна, аксіологічна модель та ін. Відповідно концептуальної ідеї, суб’єктом професійного саморозвитку виступає майбутній вчитель початкової школи, водночас він виступає як людина, особистість, і концептуально трансформується як професіонал.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.subjectвихованняen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectмайбутній вчительen_US
dc.subjectмодель розвиткуen_US
dc.subjectпрофесійний саморозвитокen_US
dc.titleКонцептуальні основи професійного саморозвитку вчителя у філософському контексті розвитку людиниen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.