Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2067
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіненок, Антоніна Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-04-08T08:33:09Z-
dc.date.available2020-04-08T08:33:09Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМіненок А. О. Проектування професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи. Вісник Глухівського національного університету імені Олександра Довженка : зб. наук. праць. / Глухівський НПУ імені О Довженка. Глухів, 2015. Вип. 28. С. 182-193.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2067-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему професійного саморозвитку вчителя початкової школи для забезпечення його швидкої адаптації та здатності до освіти протягом життя. Здійснено аналіз та обґрунтовано змістові та структурні складові при формуванні моделі професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школиen_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectсаморозвитокen_US
dc.subjectпрофесійний саморозвитокen_US
dc.subjectвчитель початкової школиen_US
dc.titleПроектування професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.