Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2072
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіненок, Антоніна Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-04-08T09:01:35Z-
dc.date.available2020-04-08T09:01:35Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМіненок А.О. Обґрунтування критеріїв та рівнів сформованості якісних професійних ознак саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи. «Наукові записки» Серія: психолого-педагогічні науки. За заг. ред проф. Є. І. Коваленко. Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. № 4. С. 101-106.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2072-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості сформованості якісних професійних ознак саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи. Запропоновані критерії та рівні дозволяють здійснювати практичну перевірку властивостей саморозвитку вчителя з опорою на концептуальні основи у формі змістовопроцесуальної моделі професійного саморозвитку майбутнього вчителя. Це сприятиме ефективному проектуванню професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи в системі підготовки в вищому навчальному закладі.en_US
dc.relation.ispartofseriesПсихолого-педагогічні науки;-
dc.subjectпрофесійний саморозвитокen_US
dc.subjectмайбутній учитель початкової школиen_US
dc.subjectкритеріїen_US
dc.subjectвищий навчальний закладen_US
dc.titleОбґрунтування критеріїв та рівнів сформованості якісних професійних ознак саморозвитку майбутнього вчителя початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.